جشنواره نشریات تجربی جوانان مساجد یزد برگزار می شود


یزدفردا "سرویس خبر دولت "فرهنگی:مسئول کانون مساجد استان یزد، از برگزاری مرحله دوم جشنواره جوانان مساجد استان یزد در بخش نشریات تجربی، وبلاگ نویسی و شیوه های نوین تدریس معارف دینی خبر داد.

علی حکیمیان، مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، گفت: جوانان مسجدی علاقه مند به شرکت در جشنواره جوانان مساجد در بخش های نشریات تجربی و وبلاگ نویسی وشیوه های نوین تدریس معارف دینی تا 12 بهمن فرصت دارند، آثار خود را به کانون مساجد یزد ارسال و یا برای شرکت در این جشنواره نام نویسی کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 400 نفر از جوانان مسجدی استان برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان نام نویسی کرده اند.

حکیمیان افزود: بیش از یکصد نفر نیز برای شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی ترنج آثار خود را به دبیرخانه کانون مساجد یزد ارسال کرده اند.

مسئول کانون‌های مساجد استان یزد اظهار داشت: مرحله دوم جشنواره جوانان مساجد در چهار بخش نشریات تجربی، هنرهای تجسمی، قرآن و تواشیح و شیوه های نوین آموزشی برگزار می‌شود.

حکیمیان خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره به مرحله کشوری جشنواره جوانان مساجد کشور اعزام می شوند.

وی با اشاره به استقبال پرشور جوانان مسجدی از این جشنواره، تصریح کرد: مرحله اول جشنواره جوانان مساجد یزد با حضور بیش از 200 نفر اعضای کانون های مساجد در سه بخش آواها و نغمه های آسمانی، هنرهای نمایشی و شعر و قطعات ادبی در شهریور برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا